Black Ginger, of magie? - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu Black Ginger, of magie? - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu

Black Ginger, of magie?

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Juli 2017 | Thailand, Ban Bang Ma Lao

Wat een locatie, ambiance, sfeer. En tenslotte: wat een heerlijkheden. Met het pontje naar de overkant. Fakkels lichten bij. Warmen ook, maar dat is natuurlijk geheel niet nodig. Het is echt tongstrelend met fijne bediening. Iedereen is even vriendelijk en gastvrij. En al het personeel onderling gaat ook heel leuk met elkaar om. Jon heeft het goed voor elkaar hier.

Na nog een lekker drankje aan ReBar, vertrekken de jongelui om nog 'even' uit te gaan. Wij haken af. Morgen zien we wel hoe Jon & Lars het er van afgebracht hebben.

Jon heeft verteld dat je hier wel degelijk iemand kunt laten tatoeëren als diegene mogelijk niet helemaal helder (meer) is. En je snapt, nu Jonne elke dag weer spreekt over broer-zus tatoe: 'welke wil je Lars?!' , dat Lars heel zenuwachtig is.

De woensdag is voor ons nu ten einde. Op naar donderdag 27 juli, onze 4e dag hier. Deze dag zal in het teken van de olifanten staan. Spannend.

Een fijne dag allemaal nog!

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Ma Lao

Ilona

In 2010 heb ik met veel plezier dit reisverslag gemaakt: http://stevenbannink.waarbenjij.nu/reisverslag/3534839 Komende zomer (2017) gaan we weer terug naar toen, die reis ga ik hier beschrijven, inclusief voorbereidingen.

Actief sinds 28 Juni 2013