Bukit Lawang - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu Bukit Lawang - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu

Bukit Lawang

Blijf op de hoogte en volg Ilona

11 Augustus 2017 | Indonesië, Gedung Johor Pasar Empat

Gister heb ik geen verslag gemaakt. De hele dag lekker met een boek (Ken Follett, Nacht van het kwaad. Zeer boeiend deel 2 van historische trilogie) aan het water, samen met mijn gedachten. Die laatsten waren er ontelbare, daar wilde ik jullie niet sec mee lastig vallen. Vul ik later wel aan als terugblik op.

Ik heb geen idee of ik eind van de dag iets geplaatst krijg. Anders wordt het morgenavond. Om 8:30 uur rijden we hier zo weg. Jonne stapt zo in het vliegtuig. Die heeft heel leuke afscheidsactiviteiten ondergaan, waarvan wij gelukkig ook diverse foto's hebben gezien.

Tot later. Het is nu weer droog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gedung Johor Pasar Empat

Ilona

In 2010 heb ik met veel plezier dit reisverslag gemaakt: http://stevenbannink.waarbenjij.nu/reisverslag/3534839 Komende zomer (2017) gaan we weer terug naar toen, die reis ga ik hier beschrijven, inclusief voorbereidingen.

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 23159

Voorgaande reizen:

23 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Omama's herinneringen (be)zoeken....

Landen bezocht: