Familie herenigd - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu Familie herenigd - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu

Familie herenigd

Blijf op de hoogte en volg Ilona

24 Juli 2017 | Thailand, Ban Bang Ma Lao

We zijn er. Phuket. Na nog een korte vlucht, heel soepel door de douane, lekker koel busje, en daar is Jonne! Fijn, heerlijk, lekker kletsen, zwemmen. Heerlijke gezonde drankjes! Nog even wachten op Lars. En ook die is er inmiddels. Jonne werkt tot 20:00 uur, daarna met elkaar eten. Ergens op het strand. De komende dagen heeft Jonne ook vrij, hoe gezellig! Wij genieten al volop.

• 25 Juli 2017 - 14:34

Ron Evers:

Leuk hoor lekker de hele familie bijelkaar! Goed om te zien!
    Geniet ervan .Groetjes aan allen!
    Ron

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Ma Lao

Ilona

In 2010 heb ik met veel plezier dit reisverslag gemaakt: http://stevenbannink.waarbenjij.nu/reisverslag/3534839 Komende zomer (2017) gaan we weer terug naar toen, die reis ga ik hier beschrijven, inclusief voorbereidingen.