We volgen gids Jonne - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu We volgen gids Jonne - Reisverslag uit Ban Bang Ma Lao, Thailand van Ilona Pullens - WaarBenJij.nu

We volgen gids Jonne

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

25 Juli 2017 | Thailand, Ban Bang Ma Lao

Wat een heerlijke matrassen, goed uitgerust door deze nacht. Daar denkt Lars anders over, hij heeft meer nachten nodig. Vandaag volgen we dus onze gids Jonne die een gevarieerd programma heeft samengesteld. Dat gaan we vandaag doornemen en bespreken. Er zijn nogal wat verschillende interesses in ons reisgezelschap. Zo zegt Steven natuurlijk dat hij voor de rest van zijn leven genoeg tempels heeft gezien. Waar en wanneer dan?! Die discussie ga ik maar niet aan ;-).
Vandaag naar Phuket Town. Ook langs The Big Buddha. Wat Lars, Jon en mij betreft. Steven mag de andere kant op kijken natuurlijk.....

Op naar deze mooie nieuwe dag!

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Ma Lao

Ilona

In 2010 heb ik met veel plezier dit reisverslag gemaakt: http://stevenbannink.waarbenjij.nu/reisverslag/3534839 Komende zomer (2017) gaan we weer terug naar toen, die reis ga ik hier beschrijven, inclusief voorbereidingen.

Actief sinds 28 Juni 2013